Księgowość:

  • Prowadzenie pełnej księgowości
  • Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • Sporządzanie analiz finansowych
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych
  • Sporządzanie rocznych zeznań podatkowych

Kadry i płace:

  • Przygotowanie dokumentów – przyjęcie pracownika
  • Prowadzenie akt osobowych, kart urlopowych, kart zasiłkowych
  • Przygotowanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, świadectw pracy
  • Przygotowanie zgłoszeń, zmian, korekt i wyrejestrowań do ZUS właścicieli, pracowników i umów cywilno-prawnych
  • Przygotowanie list płac
  • Przygotowanie deklaracji i informacji rocznych PIT-11/8, PIT-4, PIT-40

Usługi dodatkowe:

  • Przygotowanie dokumentacji finansowej, wniosków kredytowych i innych analiz
  • Rachunkowość zarządcza: kontroling firmy, kalkulacja kosztów
  • Opracowanie zakładowych planów kont, instrukcji obiegu i kontroli dokumentów, instrukcji oraz gospodarki magazynowej
  • Przygotowanie dokumentacji do ZUS i urzędu skarbowego
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych

Personalizacja

Każdy klient traktowany jest indywidualnie, zależy nam, aby otrzymał to czego potrzebuje.

Bezpieczeństwo

Nasza kancelaria posiada polisę OC. Gwarantujemy, że interesy naszych Klientów są bezpieczne.

Kompleksowość

Współpracując z doradcami podatkowymi oraz radcami prawnymi zapewniamy kompleksową obsługę.

Profesjonalizm

Zespół doświadczonych pracowników przygotowanych na duże wyzwania.

Wygoda

Dzięki elektronicznej księgowości przekazanie dokumentów odbywa się zdalnie.

Marta Zabłocka – właścicielka. Jestem absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego  we Wrocławiu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia księgowości oraz obsługi podatkowej w firmach z polskim i zagranicznym kapitałem. Od 2010 roku posiadam certyfikat księgowy o nr 47066/2010.

Księgowość to moja wielka pasja. Lubię podejmować wyzwania oraz sprawdzać się
w trudnych zagadnieniach. Dzięki temu stale podnoszę swoje umiejętności i tego także uczę mój zespół.

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą dwóch energicznych pociech.

Dla złapania balansu w codziennych zmaganiach wymykam się na wieczorne sesje jogi, dzięki którym ładuję akumulatory na kolejne wyzwania.

Przykładam szczególną uwagę do relacji, ponieważ one w dużej mierze są odpowiedzialne za udany biznes zarówno mój jak i moich Klientów. Rekrutując pracowników patrzę nie tylko na ich kwalifikacje, ale przede wszystkim na osobowość.

Cechy jakie posiadają osoby, z którymi współpracuję to: optymizm, waleczność, energiczność, ciekawość – owocująca zdobywaniem wiedzy, samodzielność.

Dobra atmosfera jest dla nas bardzo ważna i wpływa na motywację do pracy. Jest podstawą sukcesu firmy.

Naszą misją jest świadczenie profesjonalnych usług księgowych opartych na długotrwałych relacjach z zachowaniem wzajemnego szacunku i partnerstwa.
To fundament naszej działalności.

 

Wartości:

RELACJE

  • Umiejętnie wsłuchanie się w potrzeby Klienta
  • Satysfakcja z rozwiązywania trudnych przypadków
  • Szczere i przyjacielskie relacje

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  • Cenimy swoich pracowników są oni wartością firmy
  • Jesteśmy społecznie odpowiedzialni, dbamy o ekologię
  • Zawsze znajdujemy rozwiązanie w każdej sytuacji

 

ROZWÓJ

  • Stale podnosimy swoje kompetencje
  • Rozwijając siebie rozwijamy również biznes Klienta
  • Dynamicznie dostosowujemy się do nowych trendów

TURKUSOWE ZARZĄDZANIE

Wyznajemy zasadę, że pracownik zaangażowany musi mieć swobodę w działaniu. Dążymy do tego, aby był samodzielny i odpowiedzialny za projekty, które prowadzi.

Oczywiście zawsze może liczyć na wsparcie całego zespołu. Zapewniamy komfortowe warunki pracy, jednym z nich jest otwartość na pracę zdalną.

Doceniamy naszych pracowników i budujemy obustronne zaufanie. Dzięki temu pracownik czuje się ważny dla firmy i wie, że jest jej częścią, a także ma wpływ na jej funkcjonowanie.

EKOODPOWIEDZIALNI

Jako mieszkańcy Ziemi staramy się przyczynić do polepszenia warunków na niej.

Dzięki wprowadzeniu e-księgowości zredukowaliśmy zużycie drukowanych dokumentów, spełniając jednocześnie ustawowe wymogi archiwizacji dokumentów.

Klient także nie musi przywozić faktur do biura, dzięki czemu ogranicza produkcję CO2, a wolny czas może spędzić z dala od miejskiego zgiełku.

Kancelaria Finansowo-Rachunkowa Zabłocka Sp. z o.o.

ul. Legnicka 62 lok. 215
54-204 Wrocław

NIP: 8982252775

tel.: 663 100 845

mail: biuro@marta-zablocka.pl

Otwarte: Pon-Pt 8:00-16:00

Konto mBank:
PL47 1140 2004 0000 3102 7916 1976